18. maj 2019 kl. 10

Sigurd Barrett Familiekoncert med musikere fra Trio Amerise og Nordic String Quartet

Velkommen til en hyggelig familiekoncert i Bededagsferien!

Køb billetter her

Lørdag d. 18. maj slår vi dørene op for en times familiekoncert med Sigurd Barrett i fortællerrollen. Koncerten er en del af Østerbro Kammermusikfestival, hvor der fra torsdag d. 16.5. til lørdag d. 18.5. bliver afholdt adskillige koncerter i Unitarernes Hus.

Familiekoncerten byder på en kammermusikversion af Prokofievs fantastiske værk om ”Peter og Ulven”, som her spilles af medlemmer af Trio Amerise og Nordic String Quartet, begge husensembler i Østerbro Koncertforening. Det er Sigurd Barrett , som vil fortælle os historien om Peter, bedstefar, anden, katten, jægerne og ulven.

Glæd jer til en hyggelig formiddag i familiens tegn!

Billetter koster 50 kr.