AFLYST! 26. marts 2020

Koncerten er desværre aflyst. Grundet udviklingen omkring COVID-19 og regeringens udmeldinger, har Østerbro Koncertforening valgt at aflyse de kommende koncerter. Vi holder os løbende opdateret på udviklingen, og følger regeringens instrukser og anbefalinger. Billetter købt på Safeticket refunderes automatisk, du skal ikke selv foretage dig noget. Vi vender tilbage med nye datoer til de aflyste koncerter.

Ensemble Midtvest – Værker af Dukas, Poulenc, Graun, Herzogenberg

Østerbro Koncertforening er glad for igen at få besøg af Ensemble Midtvest! Ensemblet skriver om koncerten:

Modsætninger mødes mellem franske og tyske traditioner samt traditionelle og progressive tendenser, når ensemblets pianist og blæsere indtager scenen! Den visionære Francis Poulenc, en af “Les Six”, vekslede i sin stil mellem det alvorlige og det muntre. Dukas, kun en generation ældre, var stor beundrer af de progressive tendenser i begyndelsen af det 20. århundrede, på trods af det forblev hans stil stærkt forankret i det traditionelle. Og mens Graun i Sturm und Drang-perioden levede og komponerede i skumringen mellem barok og klassicisme, fandt den senromantiske Herzogenberg inspiration hos sine forgængere.

Køb billetter på Safeticket her

AFLYST! 26. marts 2020