Besat af musik

Anthony Plog Postcards
Isang Yun Trio
Egil Harder: Den blå anemone 5’ arr David Palmquist

Om os: De tre musikere spillede sammen for første gang til Østerbro Koncertforenings sommerfestival i 2019. Ønsket om et tættere samarbejde opstod i forbindelse med prøverne på Franz Schuberts magiske oktet, som indeholder netop de tre instrumenter, klarinet horn og fagot. De tre instrumenter sammenblander til en skøn klanglig organisme, som vi gerne vil vise vores publikum. Hovedværket for besætningen er helt sikkert den svenske Crusells store Trio, som danner grundlaget og inspirationen for os og for senere værker. Det klassiske repertoire har værker af Devienne, Gebauer, Gassmann, Lickl og det nyere repertoire af Isang Yun og andre. Ensemblet indgår i et tæt samarbejde med nulevende komponister, såvel som andre kunstnere om at skabe ny og spændende musik.

fagot: Sebastian Stevensson
horn: David MAP Palmquist
klarinet: Viktor Wennesz

Billetter: safeticket.dk

Den Skandinaviske Cruselltrio er "Besat af musik"!